Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibilityBlake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21
-38%
Le deal à ne pas rater :
Ecran PC gaming 23,8″ – ACER KG241Y P3bip à 99,99€
99.99 € 159.99 €
Voir le deal

Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you.

Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
je peux ??
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Cora : Je me met à jour & on se fait un rp ? Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 2511619667

Luke : Exactement ! hanwii Merci beaucoup Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 3850463188

Alex : Carrément ! Une idée/envie ? Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 1365124802
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
c'est bon je te fais ça alors ! Je manque un peu de temps avec les cours et le boulot alors pardon si ça prend un peu de temps Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 3997999705
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
absolument pas Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 1881463262 tu recherches plus de quel côté que je réfléchisse ? Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
oui avec plaisir pour le rp Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Luke : Pas de soucis Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 3850463188

Alex : Plutôt du négatif, je n'en ai pas beaucoup Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 1881463262

Cora : Tu pourrais le commencer ? Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 1365124802
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Un petit lien? Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 4046487928
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
DIANNA AGRON ! Je ne peux pas dire non Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 1365124802
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Je veux un super lien Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 21 152426858
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Tu peux me parler de Lydia ? :hum:
(Invité)

Préférences de jeu
veritas
Contenu sponsorisé