Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibilityBlake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3
-50%
Le deal à ne pas rater :
[Adhérents Fnac] -50% Casque Pro Gaming HyperX Cloud Alpha Noire et ...
49.99 € 99.99 €
Voir le deal

Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you.

Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Oh oui ça me plait bien ça, Arwën bosse au bar donc c'est parfait. :love2:

Elysia, pas touche à mon Blake, je mords :chainsaw: :mad:
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Elysia est complètement libre Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 152426858
On fait ça, ça me plait Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 3850463188 Sujet?

Pardon Arwën, je ne peux pas résister Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 4205929361
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Arwën : Il va venir rien que pour l'énerver Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 1881463262
Je vais envoyer un mp à tout tes liens mecs pour leur dire que je surveille Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 3997999705

Elysia : Génial ! hanwii Avec plaisir, qui le commence ? Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Je vais passé dans ta fiche de temps en temps pour faire valoir MA PROPRIETE Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 4046487928
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Ne t'en fais pas Arwën, je m'occuperai de les rassurer pour pas qu'elles aient peur de toi Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Tu peux le commencer stp? Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Pas de soucis ! Une idée du lieu ? Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Blake participe au summer camp? Blake ► You don't get to choose if you get hurt in this world but you do have some say in who hurts you. - Page 3 4046487928
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Non :sifle:
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas