Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility(skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7

(skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect.

Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Bon à savoir alors (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 3997999705 Wah alors Skylar a pas l'air d'être le type de personnage qu'Hardin kiff en temps normal (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 1881463262 Lui est du genre je m'en foutiste, il se fou des autres et de ce qu'ils pensent de lui. Certains osent pas l'approcher soi disant il fait peur :sifle: Mais faut croire qu'en apparence finalement ils rejettent la même chose, vu que Skylar a l'air d'être une sacrée garce (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 1881463262 Ca te donne des idées ? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 1365124802
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
salut toi (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 3997999705
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
tu acceptes une deuxième fois ma belle? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 3850463188 (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 1365124802 (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 3997999705
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
voui stp (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
comment t'es moche en bleu (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 387742012
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Un petit lien négatif ? :sifle:
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
CANDICE tu lis dans mes pensées :sifle:
HARDIN j'avais une idée, je l'ai perdu (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 1616978029 la beauté de ma mémoire (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 927261665 booooon ils auraient put être dans la même école privée quand ils étaient petits tu pense ? La skylar petite et très différente de la Skylar grande, il aurait pu ne pas en revenir de la différence et vouloir la faire changer ou la mépriser totalement, l'ignorer comme si il ne l'avait jamais connu ? :sifle: ça risque de vexer un peu Skylar donc à ses risques et périls (emo)
LEEVY coucou (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 2511619667 t'as une idée jolie blonde ? :sifle:
OPALE NAN (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 387742012 mais oui bien sûr :loukas: une cabot en plus (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 152426858 t'as une idée ? positif, négatif ? :loukas:
MARC jusqu'à mercredi/jeudi jsuis un peu off mon ordi, le wifi craint graaaave j'essaie de mon occupé d'ici là promiiiis (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 2511619667
NATHAN la jalousie t'as toujours rendu laid Joséphine (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 387742012
AARON on en a jamais assez de négatif (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 1153642411 t'as une idée ? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 2511619667
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
okey (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
C'est parfait pour moi aussi, je vais t'ajouter de ce pas (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 1001568715 tu me réserves un rp au SB ? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 1365124802
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
MARC dit au SB le RP ça t'irais ? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 3850463188
MANU Je t'en garde un (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 7 1365124802
(Invité)

Préférences de jeu
veritas
Contenu sponsorisé
est en ligne
(Contenu sponsorisé)