Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibilityCASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors - Page 15

CASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors

2 participants
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Avec plaisir :loukas: 
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
C'est quand tu veux!
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Castiel J. Weaver a écrit:JOSH: J'aime bien les deux, c'est comme tu préfères! ♥️
CHARLIE: Pas en public CASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors - Page 15 3363626789*va se cacher plus loin* :frenchkiss: 
Alors disons qu'il a toujours pris le parti de Castiel.
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Super ♥ Moi ça m'va~
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Puis-je ? CASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors - Page 15 2511619667
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Bien sûr CASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors - Page 15 3850463188 Une idée? Préférence?
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
J'ai jamais squatté ta fiche, alors j'vais changer ca maintenant CASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors - Page 15 2157042859 CASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors - Page 15 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
C'est bien CASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors - Page 15 3850463188
T'as une idée ou j'te laisse un coin pour squatter tranquillement? XD
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Castiel est le meilleur ami de Willow, Gwen sa copine (c'est enfin officiel CASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors - Page 15 3850463188) donc j'pense qu'il nous faut un lien positif...sauf s'il a toujours peur des femmes CASTIEL † No need for introductions, I've read about girls like you on the back of toilet doors - Page 15 1881463262
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Non ça va, c'est largement moins pire maintenant lol
Et puis... Gwen c'pas comme une pétasse d'Eliot! XD
(Invité)

Préférences de jeu
veritas