Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility(skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13
-67%
Le deal à ne pas rater :
Carte Fnac+ à 4,99€ au lieu de 14,99€ (nouveaux clients / ...
4.99 € 14.99 €
Voir le deal

(skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect.

Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
JENO (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 387742012
LAHY ouii (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 3850463188 une idée, une envie ? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 3850463188
BELLA OUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 4205929361(skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 4205929361
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Faudrait qu'on se retrouve un lien vu que j'ai pas mal changé Angel :)
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Mode touriste.
Tout ce qu'il y a a savoir sur Lahyaba est dans mon profil.
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Oh dingue hanwii (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 4205929361
je t'aime toi Vic (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 1365124802
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
ANGEL t'as une idée ? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 1365124802
LAHYANA on peut partir du fait qu'elle soit toute les deux des bleus (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 2109348208 du positif ? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 1365124802
ZOZO :TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT: :TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT:
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Of course, du positif!

En plus, elles ont grandi toutes les deux à Cambridge. Elles pourraient être des amies d'enfance.
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Non du tout (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 1779901633
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
ma poule (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 2109348208
on se trouve un super lien comme j'ai plus Blaise? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 927261665 hanwii
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
W. Lahyana Rosenbach a écrit:Of course, du positif!

En plus, elles ont grandi toutes les deux à Cambridge. Elles pourraient être des amies d'enfance.

elles sont toutes les deux eliots en plus, elles auraient put y penser depuis qu'elles sont petites, avoir les mêmes plans etc... c'est une excellente idée (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 3850463188

angel on va trouver (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 1881463262 mmmmh, tu me parles un peu de lui ? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 3850463188 (je suis sur portable sorryyyy (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 2157042859)

zozo et comment :TT::TT::TT::TT::TT::TT::TT: hanwii t'as un lien avec davina déjà, tu veux qu'on parte de ça ou on fait un truc à pars ? hanwii genre ils se connaîtraient d'avant que davina vienne à harvard ? (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 2511619667
EDIT : en fait non c'est pas possible il a perdu sa virginité avec elle (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 1616978029 j'y pense promis :sifle:
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
On fait un truc à pars (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 1616978029 c'est nul de tout le temps lier les liens aux jumelles (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 1881463262
Mais je veux du positif c'est sur (skylar) don't judge me. i was born to be awesome, not perfect. - Page 13 3997999705
(Invité)

Préférences de jeu
veritas
Contenu sponsorisé
est en ligne
(Contenu sponsorisé)