Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibilityYou were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2
Le deal à ne pas rater :
Pokémon Évolutions Prismatiques : coffrets et dates de sortie de ...
Voir le deal

You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan)

Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Je veux un liennnn You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 3850463188 You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 2511619667
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
je veux un lien aussi hanwii
j'ai lu que Johan est professeur particulier d'italien. Feldt prends des cours d'italiens sur le cote de ses études. Tu veux être mon prof? Vic
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Chuck Lewis a écrit:Les suédois c'est trop sexy.
voilà.
je pose ça là et je m'en vais :TT:

non je rigole You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 152426858 il nous faut un lien You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 1616978029

CHUCK : Je te l'accorde volontiers, mais, si tu veux partir, tu n'auras pas du tout de lien...You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 166564858 Une idée particulière ? :rvmp:

Nesayem A. Al-Masri a écrit:shame on me, je viens en touriste. You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 1779901633 du coup, tu as besoin de liens en particulier ? et dès que ce message est posté, je vais mettre mon cerveau en marche. face

NESAYEM : Je vais encore plus compliquer la tâche puisque je n'ai pas besoin de lien en particulier. You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 166564858 Je pense que nous devons mettre activement nos cerveaux respectifs en marche. :wrong:

ECHO : Bien sûr, une envie particulière ? You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 980580023

FELDT :A partir de cette heure, Johan sera le professeur d'italien de Feldt. :yell2: You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 4205929361
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Johan A. Söderberg a écrit:@Leevy W-Cartwith: You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 Tumblr_nox261VFfC1tgxuv4o4_250
tu peux You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 4205929361 You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 166564858 Une envie en particulier ? You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 1779901633

ils sont beaux You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 4205929361 You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 1365124802
alors j'aimerais bien un bon lien assez tordue et au top à jouer hanwii déjà j'ai lu un peu la description de johan et j'ai vu qu'il fréquentait souvent les soirées mondaines tout ça, ils auraient pu se connaitre dans ce milieu ? You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 1616978029
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Leevy W-Cartwith a écrit:
ils sont beaux You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 4205929361 You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 1365124802
alors j'aimerais bien un bon lien assez tordue et au top à jouer hanwii déjà j'ai lu un peu la description de johan et j'ai vu qu'il fréquentait souvent les soirées mondaines tout ça, ils auraient pu se connaitre dans ce milieu ? You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 1616978029

Tellement, j'ai regardé au moins trois fois le film tellement qu'il est... hanwii hanwii hanwii
On est d'accord, c'est tellement bien de jouer quelque chose de tordu :rvmp: C'est une bonne base de départ, ils auraient pu se croiser plusieurs fois. Johan n'est pas insistant mais la jeune femme l'intriguait, tu vois un peu comme dans le film ? (pas le gros lourd, mais presque ! You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 1881463262 ) 🙇
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
dis moi si toi tu cherches quelque chose de particulier ou sinon on fera bouillir nos cerveaux ensemble You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 152426858
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
super You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 3997999705
je pense on peut développer le lien un peu plus You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 3997999705 ça fait 2 ans environs que Feldt prend des cours d'italiens, ils auraient bien eu le temps d'apprendre à se connaître You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 1616978029
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 Tumblr_nvev8qZ7kh1udxw35o9_250
You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 152426858 You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 152426858 You were just a regular guy doing something remarkable. You don’t need a costume. Ordinary people, they do extraordinary things all the time. (johan) - Page 2 152426858
(Invité)

Préférences de jeu
veritas
Contenu sponsorisé
est en ligne
(Contenu sponsorisé)