Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibilityLettre de Torrey P.M. Evans à J.D. Apple K.McDougall
-19%
Le deal à ne pas rater :
PC portable MSI Gaming Pulse 16” -Ultra7 155H -16Go/512 Go
1299 € 1599 €
Voir le deal
anipassion.com

Lettre de Torrey P.M. Evans à J.D. Apple K.McDougall

Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
my dearest Apple,

Comment vas-tu ma chérie? Sais-tu seulement à quel point tu me manques? À peine quelques jours que nous sommes arrivés au Summer camp et déjà, le temps y est pénible sans toi. C’est comme si la moitié de ma vie me manquait avec toi à Cambridge et Lily chez mes parents à Santa Fe. Je suis certaine qu’elle y sera bien, mes parents l’aiment tellement, mais peu importe, je m’étais habituer à sa présence quasi continuelle. Tu sais de quoi je parle avec Cora, pas vrai? D’ailleurs, est-ce qu’elle va bien? Et Andy? Il va mieux depuis…? Tu sais, je m’inquiète souvent pour vous deux… Bref, je voulais simplement qu’on garde contact toutes les deux durant l’été et je n’avais pas envie de le faire comme tout le monde. Parfois j’aime être un peu kitsh et je me suis dis que tu aimerais sûrement aussi cette méthode old fashion, pas vrai? Je te laisse l’adresse où me répondre un peu plus bas! Prend soin de toi.
love always, your Torrey.
ty lexy
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité

July 2013

Dear Torrey,
I was surprised when I first saw your name on the back of the envelope, thank you! I’m doing just fine, as usual. Coraleen is growing so fast, Andy and I thought of starting to learn her how to walk, even how to talk. Did I mention her first words? She called my husband “Daddy” in Hawaii, you should have been there, he was so moved, and it was so beautiful to see. Anyway, she’s fine too… but she’s starting to miss her father. Andy is in Toronto right now, doing some business stuff. No big deal. At least, he’s taking time on his own; I think he’s better since a while now. He just magically returned to himself once I delivered the letters people wrote to him… He really appreciates yours, by the way!

What about you? How is the Summer Camp going on?  Is it fun? I miss you too. Letters is a good idea by the way. It feels like forever since the last time I took a pen in my hands. Hope you’re still able to understand everything!

Hugs'n'kisses, Apple.

made by jazmine at atf

(Invité)