Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibilityROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right - Page 63
Le Deal du moment : -20%
Drone Dji DJI Mini 4K (EU)
Voir le deal
239 €

ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right

3 participants
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Willa M. Cavendish Ah oui quand même :hmm: . Il a une bonne excuse pour craquer alors ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 166564858 . Elle est un peu la tentation incarné et puis c'est son domaine donc ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 3997999705 .
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
On peut rajouter un truc si tu veux ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1616978029 car notre lien ressemble beaucoup à celui d'Ashleigh ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1779901633 mais niveau idée je sèche complètement ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 2157042859 peut-être un ancien flirt resté en bon terme?
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Royce A. Magyar Si tu as déjà un lien similaire on peut changer sans problème ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 2109348208 . Sinon tu entends quoi par "flirt" ? Car ça peut être possible ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 3850463188 . Justement, en restant en bon terme il aurait une facilité à venir vers elle car ça va pas fort ?
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Disons qu'ils ont eu une petite aventure sans l'étiquette du couple, car j'ai déjà trop d'exs en fait ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1881463262 oui il serait venu vers elle car elle le connait bien ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1365124802
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Royce A. Magyar : c'est l'ex de Sam, Margaux, quand ils étaient jeune. Ca va être comique quand Sa ca en parler à son meilleur ami! ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1881463262
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Royce A. Magyar Il a trop de nana à ses pieds ce garçon c'est pas possible ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1881463262 ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1881463262 . Une petite aventure sans cette étiquette ça me va très bien ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 3850463188 . En plus, elle est un peu trop franche donc elle serait capable de lui dire ce qu'elle pense quand il vient vers elle et puis elle aurait bien besoin de papoter avec quelqu'un aussi c'est le bordel dans sa vie ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 166564858 .

@Samuel Carstairs j'avoue, j'ai hâte de suivre vos rps ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 3997999705 .
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Samuel Carstairs ils sont sorti quand ensemble? ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1881463262 ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1616978029
@Margaux Heineken c'est parfait alors ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 152426858
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Royce A. Magyar : lorsqu'ils étaient jeunes, à Tokyo. hanwii
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Royce A. Magyar Si jamais un rp te tente, tu me dis ? ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 3850463188 .
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Samuel Carstairs ah ouais okay bon bah je vois pas trop comment on peut faire le rapprochement ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1616978029 Royce connaissait pas Margaux quand elle est sortie avec Samuel ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1616978029
@Margaux Heineken Ouiii, pas tout de suite car je viens de faire ma MAJ ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 1881463262 sauf si t'es partante pour l'ouvrir ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 63 166564858
(Invité)