Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibilityROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right - Page 60
Le Deal du moment : -29%
DYSON V8 Origin – Aspirateur balai sans fil
Voir le deal
269.99 €

ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right

3 participants
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Action/vérité ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 1924519849
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Royce A. Magyar Ca va être bon !! hanwii Est-ce que tu pourrais le poster ? ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 1365124802
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Je peux essayer de faire ça ce week-end ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 73120010
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Royce A. Magyar super t'es parfaite ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 1946740601 ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 1001568715
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Royce A. Magyar Super merci ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 3997999705 J'essaye de te répondre ce soir ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 3850463188
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
de rien ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 152426858
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Royce A. Magyar a écrit:@Reese Warner Oups pardon j'ai oublié de revenir ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 927261665 t'avais dit que Royce aurait pu l'agresser dans le passé? ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 1616978029

@Royce A. Magyar T'en fais pas, ça arrive à tout le monde ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 2109348208 .
Oui, je te mets mon dernier message :

Elle est à Harvard depuis 5 ans donc il y a 3 ans ça pourrait coller et justement, suite à ça, elle aurait pu prendre "peur" ou quelque chose du genre et l'éviter jusqu'au jour où elle le recroise ? Limite on pourrait se faire un rp où ils se tombent dessus ? Enfin c'est qu'une petite idée
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
Je suis d'accord pour faire le rp où ils se recroisent ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 1616978029
(Invité)
Anonymous

Préférences de jeu
veritas
Invité
est en ligne
Invité
@Royce A. Magyar ça serait super pour le rp surtout qu'elle va prendre "peur" en le voyant car pour elle, il y a cette image de cette soirée ROYCE ⊹ if someone tells you 'it’s better than sex' they’re not doing sex right  - Page 60 166564858 .
(Invité)